Submenu

Bezorging

Klantenservice

Meest Gebruikt

Bestelling volgen

Bezorgtijden

Adres wijzigen

Vermist

 

Bij Hans Voortman werken we met twee verzendmethodes. Je bestelling wordt thuis afgeleverd door GLS/Fietskoeriers of je kan je bestelling afhalen in de winkel. Wanneer je de bestelling op werkdagen voor 18:00 uur succesvol hebt geplaatst, dan versturen wij nog diezelfde dag jouw bestelling via GLS/Fietskoeriers(NL & BE). Je kan je bestelling volgen middels een Track en Trace code die je via e-mail wordt gestuurd. GLS/Fietskoeriers biedt normaal gesproken de volgende werkdag jouw bestelling aan (NL).


 

Hoe werkt het volgen van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling is verzonden, krijg je hiervan bericht via e-mail. In deze mail vind je een track en trace code. Wanneer je op deze link hebt geklikt, word je doorverwezen naar de website van onze vervoerder. Dit is Parcel NL. Hier zie je een overzicht van de verzendinformatie. Klik op de knop “deeptrack” om de status van je pakketje te controleren. Je wordt doorverwezen naar de website van GLS of Fietskoeriers waar je kan zien wanneer je bestelling wordt geleverd. Zie je nog geen gegevens verschijnen, dan is je bestelling nog niet in het sorteerproces gekomen. Wacht dan even af. Dit duurt gewoonlijk niet meer dan 1 werkdag. 


 

Kan ik de bezorgtijd of het bezorgadres nog wijzigen?

Indien je bijvoorbeeld een verkeerd adres hebt opgegeven, dan kan je bellen naar 0548-512274 (Ma-Zat 9:30-17:30). Wij nemen dan contact op met de vervoerder om jouw pakketje op de goede plek afgeleverd te krijgen.


 

Moet ik thuis zijn om mijn bestelling te ontvangen?

Jouw bestelling wordt altijd aangetekend verzonden. Dit houdt in dat je moet tekenen voor ontvangst. Ben je niet thuis, dan kan het pakket worden aangeboden bij de buren. Van GLS krijg je hierover bericht. Wanneer het pakket bij de tweede bezorgpoging niet kan worden afgeleverd, krijg je een e-mail met een uitnodiging om een alternatieve bezorgdatum te kiezen of de mogelijkheid om je bestelling bij een GLS-pakketpunt in de buurt op te halen. 


 

Help! Mijn pakketje is (nog) niet geleverd. 

Is na 4 werkdagen jouw bestelling nog niet bij jou, je buren of een GLS-pakketpunt geleverd, dan kan je contact met ons opnemen door te bellen naar 0548-512274 (Ma-Zat 9:00 - 17:30) of mailen naar klantenservice@hansvoortman.nl. Wij stellen dan alles in het werk om jouw bestelling te traceren.


 

Bezorgtijdvenster

In deze tabel kan je zien wanneer je normaal gesproken jouw bestelling kan verwachten. 

Besteld op:Geleverd op:
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagMaandag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag


Let op! Levertijden kunnen afwijken tijdens feestdagen of wanneer er onvoorziene omstandigheden optreden bij ons en/of onze externe partijen.   


 

Wat moet ik doen wanneer ik een verkeerd product heb ontvangen?

Wij behandelen alle bestellingen met grote zorg. Helaas kan het echter voorkomen dat je een verkeerd product toegestuurd krijgt. In dit geval neem je contact met ons op. Bel naar 0548-512274 of stuur een mail naar klantenservice@hansvoortman.nl.  Wij zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Rekenen jullie verzendkosten?

Is het totale orderbedrag €60,00 of meer? Dan rekenen wij geen kosten voor de bezorging. Onder de €60,00 rekenen wij €4,95 verzendkosten.