Submenu

Bezorging

Klantenservice

Meest Gebruikt

Bestelling volgen

Bezorgtijden

Adres wijzigen

Vermist

 

 

Bij Hans Voortman werken we met verschillende verzendmaatschappijen. Dit zijn GLS, PostNL en Red je pakketje oor Nederland. Voor buitenlandse zendingen ligt het aan het land waar je woonachtig bent. Je bestelling wordt thuis afgeleverd met handtekening voor ontvangst. Je hebt ook de optie om je bestelling te laten afleveren bij een Post NL afhaalpunt. Kies je voor Red je pakketje dan wordt je bestelling de volgende avond, of nog dezelfde dag in de avond tussen 17:00 en 22:30 bezorgd. Je kan de bestelling volgen middels een Track en Trace code die je via e-mail wordt gestuurd.


 

Bezorgtijdvenster

In deze tabel kan je zien wanneer je normaal gesproken jouw bestelling kan verwachten. 

Wij hebben geen aanleiding om te veronderstellen dat momenteel structurele vertraging is bij onze vervoerders in verband met de uitbraak van het Coronavirus. Er is een kleine kans dat je bestelling een dag langer onderweg is. 

GLS & DPD

Besteld voor 21.00u:

GLS & DPD

Geleverd op:

MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagMaandag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

 

POST NL

Besteld voor 17.00u:

 

POST NL

Geleverd op:

 

MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

 

Red je pakketje

Besteld voor 12.00u:

 

Red je Pakketje

Geleverd op en tussen 17:00 en 22:30

 

MaandagMaandagavond
DinsdagDinsdagavond
WoensdagWoensdagavond
DonderdagDonderdagavond
VrijdagVrijdagavond
Zaterdag (hele dag)Maandagavond
Zondag (hele dag)Maandagavond

 

Let op! Levertijden kunnen afwijken tijdens feestdagen of wanneer er onvoorziene omstandigheden optreden bij ons en/of onze externe partijen. 


Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

Je kan de bestelling thuis laten bezorgen via GLS, PostNL. Afhalen bij een pakketpunt kan via Post NL pakketpunt. Same Day levering is ook mogelijk door Red Je Pakketje te kiezen. (MA-VR) Je krijgt bij alle verzendmethoden een track en trace code via e-mail. 


 

Hoe werkt het volgen van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling is verzonden, krijg je hiervan bericht via e-mail. In deze mail vind je een track en trace code. Wanneer je op deze link hebt geklikt, word je doorverwezen naar de website van onze vervoerder. Dit is Parcel NL. Hier zie je een overzicht van de verzendinformatie. Klik op de knop “deeptrack” om de status van je pakketje te controleren. Je wordt doorverwezen naar de website van GLS of Fietskoeriers waar je kan zien wanneer je bestelling wordt geleverd. Zie je nog geen gegevens verschijnen, dan is je bestelling nog niet in het sorteerproces gekomen. Wacht dan even af. Dit duurt gewoonlijk niet meer dan 1 werkdag. 


 

Kan ik de bezorgtijd of het bezorgadres nog wijzigen?

Indien je bijvoorbeeld een verkeerd adres hebt opgegeven, dan kan je bellen naar 0548-512274 (Ma-Zat 9:30-17:30). Wij nemen dan contact op met de vervoerder om jouw pakketje op de goede plek afgeleverd te krijgen.


 

Moet ik thuis zijn om mijn bestelling te ontvangen?

Jouw bestelling wordt altijd aangetekend verzonden. Dit houdt in dat je moet tekenen voor ontvangst. Ben je niet thuis, dan kan het pakket worden aangeboden bij de buren. Van GLS en PostNL krijg je hierover bericht. Wanneer het pakket bij de tweede bezorgpoging niet kan worden afgeleverd, krijg je een e-mail met een uitnodiging om een alternatieve bezorgdatum te kiezen of de mogelijkheid om je bestelling bij een GLS of PostNL-pakketpunt in de buurt op te halen. 

Red je pakketje zal meteen contact opnemen door te bellen als je niet thuis bent en een nieuwe afspraak proberen te maken of vragen of ze mogen afleveren bij de buren. Je kan tot 3 keer je aflevermoment laten wijzigen. 


 

Help! Mijn pakketje is (nog) niet geleverd. 

Is na 4 werkdagen jouw bestelling nog niet bij jou, je buren of een GLS-pakketpunt geleverd, dan kan je contact met ons opnemen door te bellen naar 0548-512274 (Ma-Zat 9:00 - 17:30) of mailen naar klantenservice@hansvoortman.nl. Wij stellen dan alles in het werk om jouw bestelling te traceren.


 

Wat moet ik doen wanneer ik een verkeerd product heb ontvangen?

Wij behandelen alle bestellingen met grote zorg. Helaas kan het echter voorkomen dat je een verkeerd product toegestuurd krijgt. In dit geval neem je contact met ons op. Bel naar 0548-512274 of stuur een mail naar klantenservice@hansvoortman.nl.  Wij zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Rekenen jullie verzendkosten?

Is het totale orderbedrag €60,00 of meer? Dan rekenen wij geen kosten voor de bezorging. Onder de €60,00 rekenen wij €4,95 verzendkosten voor verzending met GLS. Voor PostNL thuislevering betaal je €2.95 bij een bestelling boven de €60,00 en 5,95 bij een bestelling onder de €60.00. Voor een levering via Red je pakketje betaal je standaard 2,95 en bij een bestelling van onder de €60.00 betaal je €7.95. Voor een bestelling naar het buitenland rekenen wij een toeslag die afhangt per land. Het bedrag wordt altijd weergegeven op de checkout pagina. 

Kies je voor een extra verzendservive van PostNL? Deze kosten worden niet terugbetaald bij een retourzending.