Submenu

Klantenservice


Garantie

Voor de artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Je hebt alleen recht op garantie bij een gegronde klacht. Een gegronde klacht wil zeggen dat deze niet is veroorzaakt door:

  • Normale slijtage
  • Het niet of niet juist/volledig naleven van de gebruiksaanwijzing en/of wasvoorschriften.
  • Beschadiging door nalatigheid
  • Opzettelijke beschadiging
  • Ondeugdelijk gebruik
  • Beschadiging door dieren; denk bijvoorbeeld aan mottengaatjes

Wanneer de fabrikant of wij jouw klacht beoordeeld hebben als gegrond,  geven wij jou een vervangend artikel of vergoeden wij het aankoopbedrag. Wij bij Hans Voortman Mannenmode vinden het belangrijk dat we altijd tot een passende oplossing komen. De behandeling van klacht met betrekking tot de garantie van een product, zien wij dan ook tot een mogelijkheid tot het verlenen van service. Je kan jouw vraag met betrekking tot garantie in de winkel, via e-mail of per post indienen door gebruik te maken van onderstaande contactgegevens:

Hans Voortman Mannenmode BV

Haarstraat 46

7462 AR Rijssen

Nederland

E-mail: klantenservice@hansvoortman.nl


 

Klachten

Bij Hans Voortman doen we onze uiterste best om jou als klant tevreden te maken, maar ook te houden. Mocht je toch ergens niet tevreden over zijn, dan kan je een klacht indienen. Elke klacht zien wij als een servicemogelijkheid. Je kan jouw klacht per e-mail of per post indienen. Het is ook mogelijk om een klacht in te in de winkel in te dienen. Je kan jouw klacht richten aan:

Hans Voortman Mannenmode BV

Haarstraat 46

7462 AR Rijssen

Nederland

E-mail: klantenservice@hansvoortman.nl

Nadat de klacht bij ons is ingediend, gaan wij deze beoordelen. Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op jouw klacht.

Europees ODR Platform en Geschillencommissie Thuiswinkel

Bij Hans Voortman Mannenmode zien we elke klacht tot een mogelijkheid tot het verlenen van service. Ben je echter niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan heb je de volgende twee mogelijkheden. Je kan je ten eerste, omdat wij zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, met jouw klacht wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag of door hier te klikken. Ten tweede kan je jouw klacht ook voorleggen aan het Europees ODR Platform door hier te klikken.