Garantie & Klachten

Klantenservice


Garantie

Wanneer je bij ons artikelen koopt, geldt de wettelijke garantie van 1 jaar. Dit betekent dat een product moet doen wat je redelijkerwijs mag verwachten. Sommige producten hebben ook een fabrieksgarantie, maar dit verandert niets aan de wettelijke garantie. Je hebt alleen recht op garantie als je een geldige klacht hebt. Een geldige klacht betekent dat deze niet is veroorzaakt door:

  1. Normale slijtage;
  2. Niet correct opvolgen van de gebruiksaanwijzing en/of wasvoorschriften;
  3. Beschadiging door nalatigheid;
  4. Opzettelijke beschadiging;
  5. Ondeugdelijk gebruik;
  6. Wassen/drogen.

Als de fabrikant of wij je klacht als geldig beoordelen, krijg je een vervangend artikel of kun je voor het aankoopbedrag een ander artikel uitzoeken. Bij Hans Voortman Mannenmode streven we ernaar om altijd een passende oplossing te vinden. We zien het behandelen van klachten met betrekking tot garantie als een kans om service te verlenen. Je kunt je vraag over garantie indienen via het bovenstaande formulier.

Heb je een aankoop gedaan in de winkel? Stuur dan een e-mail met duidelijke foto's naar klantenservice@hansvoortman.nl en vermeldt duidelijk dat je een aankoop hebt gedaan in de winkel. 


 

Klachten

Bij Hans Voortman doen we onze uiterste best om jou als klant tevreden te maken, maar ook te houden. Mocht je toch ergens niet tevreden over zijn, dan kan je een klacht indienen. Elke klacht zien wij als een servicemogelijkheid. Je kan je klacht via bovenstaand formulier indienen. 

Nadat de klacht bij ons is ingediend, gaan wij deze beoordelen. Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op jouw klacht.

Europees ODR Platform Of geschllencommissie Thuiswinkel. 

Bij Hans Voortman Mannenmode zien we elke klacht tot een mogelijkheid tot het verlenen van service. Niet tevreden over de oplosssing van de klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

Hans Voortman Mannenmode BV

Haarstraat 46

7462 AR Rijssen

Nederland

E-mail: klantenservice@hansvoortman.nl

 

Heb je een servicevraag over je bestelling? Vul dan onderstaand formulier in. Scroll naar onderen om alle informatie over garantie en klachten te lezen.

Vul hier uw e-mail adres in.
Vul hier uw voornaam in.
Fill in your Last name
Vul hier uw postcode in.
Vul hier uw huisnummer in.
Begeleidend schrijven is verplicht.